8 Eylül 2008 Pazartesi

karala karala

Burda karaladıklarımı paylaşmak istiyorum. karalamak büyük zevktir aslında, boş beyaz bir kağıt elinizde 2B bir kalem düşünün. ilkokulda elime ilk kalem aldığım o günden bu yana, bütün beyaz kağıt parçaları beni kendine çekmiştir. hiçbir zaman güzel çizemedim. cin aliden halliceydi karaladıklarım. umursamadım yinede, ben zaten karalıyorum yada çiziktiriyorum zaten. hala öyleyim. amatör bir karalama sevenim işte. neye yarar kim ilgilenir bilmem, benim ilgilendiğim elimdeki kurşun kalemin tamamını kalemtıraştan geçirmiş olmak. soymak onu basitçe... tabi kalemimiz taze açılmışken neden beyaz bir başlangıça insanlığın gerçek rengini vurmayalım ki, kurşun gri. işte bu.. evet evet bu hayat bu :)

0 yorum:

  © Blogger template 'Perhentian' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP