8 Eylül 2008 Pazartesi

Dont u


- Dont you search for me..
- Are you love??

.........
karakalem olarak başladığım bu cyborg ablanın ilk haliyle şimdiki arasında silüet dışında bi benzerlik kalmadı. renklere aşina olmayan bi karalamacı olarak, benim için yeni deneyimleri tadmak için durmadan değiştiriyorum. taradığım skeçi open canvas kullanarak mavi bir cyborg abla çizmiştim. ps3 e alıp orasına kanat yok burasına efekt eklesemmi derken cyan olan cyborg acaip bi turuncu oldu. hemen kırmızı kanalından bir örnek alarak siyah beyaz yaptım ve renkli yani turuncu olan çalışmayı bu siyah beyaz katmanın üzerine %30 gibi değerde yerleştirdim. grey scale özellik gidince aslında hem pasif renkli hemde rahatsız etmeyen bi havaya ulaştı.
zemin çalışması için magenta daireler çizdim gördüğünüz üzre kanaldan alınca böle oldu. herneyse, inanılmaz detay eksiği var. çok çıplak. bir cyborgun çıplak görüntüsü pek birşey ifade etmez sanıyordum ama değilmiş. demekki cyborgta olsa insan insandır...
bu tonlama orjinal çalışmadan çok farklı, katmanları kaybedecek olsamda bu tonlar üzerinden devam etmek istiyorum. metalik havayı güçlendirmek için metalik parlama üzerine araştırma yapmalı, ambians ışığı seçmeli, belkide aşağıdan gelen ikinci ışık kaynağını değiştirmeliyim. keskinlik, gölgeler ve saçlarda ayrıntısızlık çok gözüme batıyor. persipektif olarak rahatsız etmedi beni.

0 yorum:

  © Blogger template 'Perhentian' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP